דילוג לתוכן הראשי

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), קיבלה אישור FDA לשיפור במראה הצלוליט באמצעות שימוש בטכנולוגיית החברה

  חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave),

קיבלה אישור FDA  לשיפור במראה הצלוליט באמצעות שימוש  בטכנולוגיית החברה


היקף שוק הטיפול בצלוליט בעולם הוערך בשנת 2021 בכ-1.2 מיליארד דולר, וצפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי מורכב של 11% עד 2030


מכשיר אולטרסאונד סופוויב צילום יחצ 


חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), קיבלה אישור FDA  לשיפור במראה הצלוליט באמצעות שימוש  בטכנולוגיית החברה.

היקף שוק הטיפול בצלוליט בעולם הוערך בשנת 2021 בכ-1.2 מיליארד דולר, וצפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי מורכב של 11% עד 2030

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד משותף מסר: "אנו שמחים על קבלת אישור לשימוש בטכנולוגיית SUPERB של החברה לשיפור במראה צלוליט לטווח קצר. טיפול לא חודרני בצלוליט הוא אחד מטיפולי הגוף החשובים ביותר בעולם האסטטי בגלל התפוצה הרחבה של התופעה אצל נשים בכל הגילאים ובגלל המחסור בפתרונות יעילים ובטוחים וללא השבתת המטופלת בסוף הטיפול. סופווייב מוכיחה שוב כי ההשקעה שלה בפיתוח טכנולוגיית ה-SUPERB לטיפול בבעיות אסטטיות עם תפוצה רחבה נושאת פירות משמעותיים ותתמוך בהמשך הצמיחה המהירה של החברה בשוק הטכנולוגיה האסטטית. טכנולוגיית ה-SUPERB של סופווייב תוכננה להיות יעילה וקלה לשימוש,  והחברה משקיעה  ומתכננת להמשיך ולהשקיע בהבאת פתרונות חדשניים לשוק הטכנולוגיה האסטטית שמאופיינים בטיפולים יעילים ובטוחים למטופל/ת ובהחזר מהיר על ההשקעה למשתמשים בטכנולוגיה".

טיפול במכשיר סופוויב צילום יחצ 

לואיס סקאפורי, מנכ"ל סופוויב: "האישור של ה-FDA לצלוליט לא יכול היה להגיע בזמן טוב יותר עבורנו. כוח המכירות הישירות שלנו בארה"ב ממוצב היטב להרחבת הנוכחות הגוברת שלנו ונתח השוק של סופווייב בארה"ב בתחום הרפואה האסתטית. בנוסף, האישור הרגולטורי האחרון שלנו בברזיל מרחיב עוד יותר את טביעת הרגל הגלובלית שלנו, ומאפשר לנו להשיק מיד מכירות בשוק חשוב וגדול זה. יתר על כן, השותפות עליה הודענו לאחרונה בסין עם HTDK, אחת מספקיות פתרונות הבריאות החזקות באסיה, צפוי לייצר עבורנו נוכחות בטריטוריה זו. המיקוד שלנו בשווקים גדולים אלו, יתמוך במיתוג טכנולוגיית החברה והאצת המכירות".


חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מעדכנת על אבן דרך משמעותית בהרחבת פעילותה. סופווייב מדווחת היום כי קיבלה את אישור ה-FDA בארה"ב (Food and Drug Administration), להרחבת השימוש בטכנולוגיית החברה גם עבור שיפור במראה הצלוליט, לטווח הקצר.  

היקף השוק העולמי של תחום השיפור במראה הצלוליט הוא גדול והוערך בשנת 2021 בכ-1.2 מיליארד דולר (כ-35% מהכנסות התחום מקורן בארה"ב), עם צפי לצמיחה בקצב שנתי של מעל 11% עד 2030.*

על מנת לתמוך בבקשה שהוגשה לFDA- לצורך קבלת האישור לשיפור במראה הצלוליט, ערכה החברה ניסוי קליני רב מרכזי, ב-4 אתרי מחקר בארה"ב על 68 מטופלות, שהעריך את הבטיחות והיעילות של מכשיר SofwaveTM לשיפור אסתטי, דרמטולוגי ולא פולשני במראה הצללוליט.

מכשיר אולטרסאונד סופוויב צילום יחצ 

האישור שקיבלה החברה כעת לשיפור במראה הצלוליט, מתווסף לאישור ה-FDA שניתן לחברה לטיפול לא פולשני  לשיפור קמטי הפנים והצוואר וכן לאישור ה-FDA לטיפול לא פולשני להרמה של הגבות והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר. כל זאת, באמצעות טכנולוגיית ה-SUPERB הייחודית של החברה. 

סופווייב סבורה כי קבלת האישור לשיפור במראה הצלוליט וכן ממצאי הניסוי הקליני, הינם משמעתיים עבור החברה ומרחיבים באופן משמעותי את  הפוטנציאל העיסקי של החברה. 

בחודש שעבר עדכנה סופווייב  קיבלה אישור שיווק למכשיר ה-SUPERB בברזיל, אשר מהווה את השוק השני בגודלו בעולם, אחרי ארה"ב, בהליכים אסתטיים לא פולשניים. בחודש אוגוסט עדכנה סופווייב כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית גדולה בתחום פתרונות הרפואה, במסגרתו HTDK וסופווייב יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב בשוק הסיני, הנחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה. 

הפיתוח של סופווייב מבוסס על גלי אולטרסאונד ומכיוון שאין כל פציעה חיצונית של העור, המטופלת או המטופל יכולים להמשיך "כרגיל" בחייהם ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית. הטיפול כבר בוצע בהצלחה על עשרות אלפי מטופלים ברחבי העולם, ובהם ידוענים, מלכות יופי, מאפרות מקצועיות, מעצבי שיער לכוכבים, וגם על משפיעניות ומשפיענים בחו"ל.

הכנסות סופווייב ברבעון השלישי של 2022 צמחו בכ-193% לכ-8.2 מיליון דולר, לצד הכנסות שיא של כ-21.9 מיליון דולר שהחברה הציגה בתשעת החודשים הראשונים של 2022; יותר מסך ההכנסות של סופווייב בשנת 2021. בנוסף, לפי מידע וולונטרי שפרסמה החברה, הרווחיות הגולמית שלה ממשיכה להיות גבוהה ועמדה על כ-74.6% בתשעת החודשים הראשונים של 2022.


מכשיר אולטרסאונד סופוויב צילום יחצ 

חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, מורידים את רמת הקמטים, מאפשרים שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגישים את מראה הסנטר. כל התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל. נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף, ואישור ה-FDA לשיפור מראה הצלוליט לטווח קצר הוא דוגמא חשובה לפעילות החברה בתחום בעל פוטנציאל עיסקי משמעותי שמחפש פתרונות יעילים ולא חודרניים . החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לקראת שופינג IL קבלו את כל המבצעים השווים שמחכים לכם.

  בית ואלקטרוניקה המותג הוסטס , המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציע לכבוד השופינג איי אל 25% הנחה על כל פריטי המותג באתר היבואן. לא כולל מארזים וחבילות. תוקף המבצע: החל מה- 7/11 ועד סוף נובמבר. להשיג ב-  אתר היבואן אינטרסן  www.Intersun.co.il המותג הוסטס- 25% הנחה גורפת על כל פריטי המותג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il, אפרת אשל רשת המולטי ברנד , Cook and bake במבצעים מיוחדים ואטרקטיביים במיוחד לרגל חודש נובמבר: עד 70%^הנחה על כלל מותגי החברה – Roso, Arcos, Silikomart,   Trebonn ועוד מגוון מותגים רחב.  *תוקף המבצע של עד 70% בחנויות ובאתר עד לתאריך ה- 30.11 או עד גמר המלאי בנוסף, תציע הרשת מארזי בישול במחירים אטרקטיביים במיוחד  ל48 שעות בלבד בין התאריכים 8-9.11.23 באתר האונליין COOK AND BAKE  במקום 1306 שח 249 ש"ח צילום יחצ COOK AND BAKE  במקום 1407 שח  219 ש"ח צילום יחצ כיתן במבצע לרגל ה- ShoppingIL: 40% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין   https://www.kitan.co.il/ תוקף המבצע: 7.11-15.11.23 *בלעדי לאתר * על

מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR. כמו כן יתקיים במלון ב-22.9.23 קונצרט ייחודי 'בין דגניה לכנרת'

  צילום לימור עמר שייק. מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR , מבחר גדול של פריטים היישר ממקסיקו, יהיה שמח, קצבי ססגוני וטעים. מרכז התיירות 'מגדלה', זכה לתארים רבים, כאשר המרכזי ביותר הוא הרגשת חו"ל בארץ, במהלך חוה"מ סוכות יארח המלון, ברחבת הסנייק בר וגינות המלון, בזאר מקסיקני חגיגי וילבש אווירת חג ססגונית. בבזאר תוכלו למצוא, חפצי אמנות, עבודות יד, ביגוד והנעלה, תכשיטים, חגורות עור ואוכפים, כלי חרס, כובעים, תיקים, מנורות ועוד.. הבזאר כולו באווירה מקסיקנית, בליווי מוסיקה מקסיקנית, מריאצ'י ומופע ריקודים לטינים. בסנייק בר יוגשו מאכלים מקסיקניים: טאקוס, טורטיות, גוואקמולה, קוקטיילים על בסיס משקאות מקסיקנים (בתשלום במקום). מומלץ לשלב בילוי בבר הגבינות והיין החדש שנפתח לאחרונה בלובי המלון.  הבר מגיש מנות על טהרת גבינות מיוחדות מרחבי העולם לצד יינות מהארץ ומהעולם. מנת הדגל : תהיה פלטת עץ ושיש, עליה יוגשו חמש סוגי גבינות לבחירה במנות נדיבות של 200 גרם גבינה לפלטה, מבין 14 סוגי גבינות שונות שיובאו ויוצגו במקום לבחירת הסו

נגיעות של אור - ימי החנוכה בזכרון יעקב

  נגיעות של אור ימי החנוכה בזכרון יעקב זכרון יעקב סיורים לחנוכה צילום שלי גנדל המועצה המקומית זכרון יעקב ועמותת גדעונים מזמינים אתכם להפוגה קצרה בזכרון יעקב הקסומה. בימי החנוכה תוכלו להנות משפע פעילות סיורים מודרכים ומומחזים, טיולי טבע, סיורי עששיות, סיורים ביקבים, הדלקת נרות באתרים מיוחדים ועוד. הפעילות כוללת הטבות והנחות וכן פעילות ללא תשלום למפוני קו העימות ולתושבי זכרון יעקב.   לרשות המבקרים בזכרון יעקב לשכת מידע הממוקמת במרכז המדרחוב בבריכת בנימין במקום תוכלו לקבלת מידע על כל הפעילות התיירותית בזכרון יעקב ובימי החנוכה. הפעילות כולה מותנית במזג אוויר במידה ומזג האוויר לא יאפשר הפעילות תדחה למועד אחר. מאחלים לכל עם ישראל ימים שקטים ובטוחים לפרטים ומידע נוסף ניתן לפנות לעמותת גדעונים 04-6398811 ובאתר - visit-zichronyaakov.co.il סיור תיאטרלי בעקבות הראשונים יום ראשון 10/12/23 בשעה 10.00 יום שישי 15/12/23 בשעה 10.00 נפגשים בשעה 10.00 בבקר ביד למייסדים נצא לסיור תיאטרלי מקסים, בליווי שחקן ומורה דרך, לאורך הבתים והחצרות הקסומות בדרך היין של זכרון יעקב, נפגוש דמויות מרתקות  וססגוניות