דילוג לתוכן הראשי

לילה על המים במגדלה

 לילה על המים במגדלה


קונצרט שלישי בתכנית הקונצרטים השנתית 'מוסיקה על ים כנרת' במגדלה, 'לילה על המים', כשמונטוורדי פוגש את מרסדס סוסה בכנרת בביצוע מאיה עמיר ואנסמבל ברקודה * המרכז הרוחני המרהיב Duc In Altum הצופה על הכנרת יארח את הקונצרט ויפתח את הקיץ בחגיגה מוסיקלית – קלאסית כיאה למגדלה.

תרבות ומוסיקה  במגדלה צ. מגדלה 

'מוסיקה על ים כנרת', מותג הקונצרטים של מגדלה, מצליח לצבור תאוצה וקהל מקונצרט לקונצרט. חובבי הג'אנר מצאו בית למופעי תרבות אינטימיים וייחודיים במגדלה, לצד קסם המקום. 

מאיה עמיר, מצו סופרן בינלאומית המתמחה בביצוע מודע היסטורית של מוסיקה מתקופת הבארוק והמנהלת האומנותית, יחד עם אנסמבל ברקודה - קולקטיב הבארוק הישראלי:  עמית טיפנברון, ויולה דה גמבה, איל לבר, גיטרה קלאסית וגיטרה בארוק, נדב עובדיה פסלתריון וכלי הקשה, יובילו למפגש מוסיקלי מיוחד בין מונטוורדי למרסדס סוסה בכנרת.


מאיה עמיר - לילה על המים .מגדלה צ.אולגה מופל


עמיר, זמרת מצו סופרן בינלאומית – מושא התשוקה שלה. ברסיטלים ברחבי העולם, מרבה לשלב מוסיקה מקורית בשפה העברית ומוסיקת עולם מגוונת. בשנת 2022 הוציאה מאיה אלבום מוזיקה ישראלית מקורית ומוזיקת עולם, ״לילה על המים״, שאמה, אביבה עמיר, כתבה והלחינה. 

המפגש בינהן משלב בין מוזיקה ישראלית מקורית, מוזיקת בארוק ושירי עם ספרדיים. אביבה, צאצאית למגורשי ספרד אשר נדדו לאלג׳יריה, מצרים ולבסוף השתקעו בצפת ובטבריה נחשפה בילדותה למוסיקה ערבית קלאסית דרך שירתה הנפלאה של אמה, כך נולדו ונטמעו בלחניה שילובים של אלמנטים ממוזיקה ערבית, מוזיקה ישראלית של חברה מתהווה ומגוונת, ומפיוטים ושירים בלאדינו. כך יצרה אביבה חיבורים מרתקים ומלאי רגישות בין טקסטים, מקצבים ולחנים. חיבורים אלה כבר היו טבעיים יותר אצל מאיה עמיר, המביאה למופע את יכולותיה הקוליות המגוונות, מעמיקה את השפעת מוסיקת הבארוק, ומחבקת בשיריה את נופי עיר הולדתה, טבריה ומסעותיה והופעותיה בארץ וברחבי אירופה.

מאיה עמיר וטריו ברקודה צ. יואל לוי

"כל קונצרט מחזק אותנו ומעצים את העשייה התרבותית שלנו במגדלה, במיוחד בימים אלה, בהם כולנו זקוקים להפוגה מהמציאות האינטנסיבית והמורכבת. הקונצרטים על שפת הכנרת במרכז הרוחני, מרוממים את הנשמה, ומאפשרים לקהל הרב שמגיע פסק זמן אומנותי משובח שנבחר בקפידה. אנחנו כבר מזהים פנים בקהל של מבקרים חוזרים שיודעים להעריך את קלאסיקה חובקת עולם". ציין מרון אדוארד עיסא, מנכ"ל מלון מגדלה.

הקונצרט יתקיים ביום שישי, 28.6, בשעה  16:30, במרכז הרוחני במגדלה 

מחיר כרטיס: 80 ₪ מחיר גמלאי: 60 ₪.  (בהצגת תעודה)

מחיר מיוחד למפונים ולאורחי המלון :50 ₪.

המחירים הנם להזמנה מוקדמת .

(רכישה ביום המופע תתאפשר בדסק הקבלה במלון בתוספת 10 ₪ על המחיר המוצג) 


קיימת אפשרות להזמנת ארוחות ערב במלון בתיאום והזמנה מראש בלבד : 04-6209900
לתכנית הקונצרטים השנתית ולהזמנת כרטיסים:  מלון מגדלה  או בטלפון: 052-3784586 


'מרכז 'מגדלה' בנוי כמכלול תרבותי, בשכבות ורבדים. שורשי המקום עולים מבטן האדמה, ההיסטוריה והמורשת של המקום, אליהם מתלווה עוצמת הטבע, נופי הכנרת והארבל מעל, לצד תרבות, רוח והממד המוסיקלי, שמוסיף נדבך ייחודי למקום.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לקראת שופינג IL קבלו את כל המבצעים השווים שמחכים לכם.

  בית ואלקטרוניקה המותג הוסטס , המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציע לכבוד השופינג איי אל 25% הנחה על כל פריטי המותג באתר היבואן. לא כולל מארזים וחבילות. תוקף המבצע: החל מה- 7/11 ועד סוף נובמבר. להשיג ב-  אתר היבואן אינטרסן  www.Intersun.co.il המותג הוסטס- 25% הנחה גורפת על כל פריטי המותג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il, אפרת אשל רשת המולטי ברנד , Cook and bake במבצעים מיוחדים ואטרקטיביים במיוחד לרגל חודש נובמבר: עד 70%^הנחה על כלל מותגי החברה – Roso, Arcos, Silikomart,   Trebonn ועוד מגוון מותגים רחב.  *תוקף המבצע של עד 70% בחנויות ובאתר עד לתאריך ה- 30.11 או עד גמר המלאי בנוסף, תציע הרשת מארזי בישול במחירים אטרקטיביים במיוחד  ל48 שעות בלבד בין התאריכים 8-9.11.23 באתר האונליין COOK AND BAKE  במקום 1306 שח 249 ש"ח צילום יחצ COOK AND BAKE  במקום 1407 שח  219 ש"ח צילום יחצ כיתן במבצע לרגל ה- ShoppingIL: 40% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין   https://www.kitan.co.il/ תוקף המבצע: 7.11-15.11.23 *בלעדי לאתר * על

מסעדה חדשה מצטרפת לסצנה הקולינארית בנוף הגליל על צלע ההר: מסעדת SEA BASS

  תל אביב מגיעה לצפון הארץ : מסעדה חדשה מצטרפת לסצנה הקולינארית  בנוף הגליל על צלע ההר: מסעדת SEA BASS     מסעדת סי באס בעופר נוף סנטר הגליל צילום יחצ לאוהבי הדגים, סושי ופירות ים  מציעה המסעדה החדשה תפריט עשיר עם מגוון מנות המשלבות את  המטבח הערבי המודרני    מסעדה חדשה: SEA BASS נפתחת השבוע במתחם עופר נוף גליל , מקבוצת קניוני עופר. המסעדה בעיצוב מודרני בסגנון תל אביבי מצטרפת לסצנה הקולינארית באזור הצפון והיא מתמחה בדגים, סושי ופירות ים  טריים, בעלת תפריט עשיר של מנות  טריות מהים המשלבות מטבח ערבי עתיק ומודרני.    מסעדת סי באס בעופר נוף סנטר הגליל צילום יחצ     המסעדה החדשה משתרעת על שטח של 300 מטר, מכילה 140 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ עם נוף גלילי-ירוק על צלע הר. העיצוב של המסעדה הוא בהשראת  מוטיבים אותנטיים עם נגיעות מודרניות ים תיכוניות.    מסעדת סי באס בעופר נוף סנטר הגליל צילום יחצ מסעדת סי באס בעופר נוף סנטר הגליל צילום יחצ כל המנות במסעדה מוגשות  מדגים טריים המגיעים מידי יום ישר מן הים. בין  מנות הדגל בתפריט: דג בתנור פחמים - השומר על עסיסיות הדג, בטעם  מעושן, עם תפוחי אדמה

נגיעות של אור - ימי החנוכה בזכרון יעקב

  נגיעות של אור ימי החנוכה בזכרון יעקב זכרון יעקב סיורים לחנוכה צילום שלי גנדל המועצה המקומית זכרון יעקב ועמותת גדעונים מזמינים אתכם להפוגה קצרה בזכרון יעקב הקסומה. בימי החנוכה תוכלו להנות משפע פעילות סיורים מודרכים ומומחזים, טיולי טבע, סיורי עששיות, סיורים ביקבים, הדלקת נרות באתרים מיוחדים ועוד. הפעילות כוללת הטבות והנחות וכן פעילות ללא תשלום למפוני קו העימות ולתושבי זכרון יעקב.   לרשות המבקרים בזכרון יעקב לשכת מידע הממוקמת במרכז המדרחוב בבריכת בנימין במקום תוכלו לקבלת מידע על כל הפעילות התיירותית בזכרון יעקב ובימי החנוכה. הפעילות כולה מותנית במזג אוויר במידה ומזג האוויר לא יאפשר הפעילות תדחה למועד אחר. מאחלים לכל עם ישראל ימים שקטים ובטוחים לפרטים ומידע נוסף ניתן לפנות לעמותת גדעונים 04-6398811 ובאתר - visit-zichronyaakov.co.il סיור תיאטרלי בעקבות הראשונים יום ראשון 10/12/23 בשעה 10.00 יום שישי 15/12/23 בשעה 10.00 נפגשים בשעה 10.00 בבקר ביד למייסדים נצא לסיור תיאטרלי מקסים, בליווי שחקן ומורה דרך, לאורך הבתים והחצרות הקסומות בדרך היין של זכרון יעקב, נפגוש דמויות מרתקות  וססגוניות