דילוג לתוכן הראשי

אירועי 'לילה לבן' באתרי התיירות בעמק יזרעאל

 


אירועי 'לילה לבן' באתרי התיירות בעמק יזרעאל 

הגלריות, היקבים, עגלות הקפה והאטרקציות השונות הפזורות ברחבי העמק יחכו למבקרים מהשקיעה ועד השעות הקטנות של הלילה, 

מגוון פעילויות לאור ירח מלא ובסיום, מופע מרכזי של עידן עמדי מארח את דיקלה.

9-11/8/2022 שלישי - שבת 


שקיעה מול שדות העמק קרדיט צילום בן פרשיץ


המועצה האזורית עמק יזרעאל היא אחת המועצות האזוריות הגדולות בישראל ובה כ – 40 ישובים, הממוקמים במרחב תיירותי עצום המציע מרחבים פתוחים, יערות ושדות אין קץ, יקבים, אטרקציות ושלל פינות חמד וטבע. 

כחלק ממסורת שהחלה בקיץ שעבר, גם השנה יתקיימו במרחב התיירות של עמק יזרעאל אירועי "לילה לבן", בין התאריכים 9-11/8/2022 (שלישי – שבת).

הגלריות, היקבים, עגלות הקפה והאטרקציות השונות הפזורות ברחבי העמק יחכו למבקרים מהשקיעה ועד השעות הקטנות של הלילה, עם מגוון פעילויות לאור ירח מלא. 

בנוסף, בערב האחרון של החגיגות יתקיים מופע מרכזי של הזמר עידן עמדי שיארח את הזמרת דיקלה, על הדשא בקיבוץ יפעת. 

פרטים נוספים על מגוון האירועים וכרטיסים למופע
באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל www.emekyizrael.org.il


סיור לילי בקיבוץ גבת צילום אבי חיימוביץ 



לילה לבן בקרקס החקלאי – 

מגלשת מים, אבובים ונחל שיכשוכית, סדנאות קרקס, פעילויות בגינות ירק אורגניות ולסיום, מופע קרקס ואש לתוך השקיעה. 

מתי? 9-10/8/22 (ימים שלישי ורביעי) בין השעות 16:00-20:00 

עלות: ילד: 62 ₪, מבוגר: 46 ₪ 

כרטיסים: www.agricircus.com  או בנייד : 054-5500175, הנחה ברכישה מוקדמת. 


משטרת נהלל ההיסטורית- 

חוויה לילית יוצאת דופן – סיור מודרך בשדות העמק ליד תחנת המשטרה ההיסטורית בנהלל. במהלכו יכירו המשתתפים את מפת השמיים בלילה הקיצי, ילמדו לקרוא לכוכבים בשמם, יבינו את משמעות הביטוי "לכל אדם כוכב יש בשמיים", יחפשו את כוכב הצפון וילמדו את סודותיו.

מתי? 11/8/22 (יום חמישי) בשעה 19:30 

עלות: 20 ₪ למשתתפ.ת

לפרטים והרשמה לסיור : 04-6415073 

בתים מספרים בבית לחם הגלילית 

בואו לגלות את סודותיהם של הטמפלרים! סיור ערב בעקבות הטמפלרים הגרמנים, שהגיעו לארץ ישראל לפני כמאה שנים, במטרה להביא את המשיח שלא הגיע.
טיול בחצרות, בין הבתים והיכרות עם הדמויות המרתקות שחיו בארץ כנוצרים מאמינים. נכיר את האנשים ואת הסיפורים שעד היום מסתתרים מאחורי קירות הבתים. 

משך הסיור -כשעתיים 

מתי? 9-10/8/2022 (ימים שלישי ורביעי) החל מ 18:30 

עלות: 50 ₪ למשתתפ.ת 

פרטים נוספים והרשמה לסיור: 0523556939 קובי פליישמן


עגלת קפה 79 – סרטים לכל המשפחה 

הקרנת סרטים תחת כיפת השמיים בעגלת הקפה 79, בכניסה לקיבוץ הסוללים.

מתי? יום שלישי – 9/8 בשעה 20:30 הסרט מואנה – הרפתקה קסומה מבית דיסני 

יום רביעי – 10/8 בשעה 20:30 מלך האריות

הכניסה חופשית! 



מוזיאון עין דור 

"ציפורי לילה" - סיור מודרך לחיפוש ציפורי לילה וחיות אחרות, סדנת ציפורים מעיסת נייר 

מתי? 9/8/22 (יום שלישי) בין השעות 18:00-21:00 

עלות: 35 ₪ למשתתפ.ת (תשלום מגיל 5 ומעלה) 


"קמע האש בלילה" – משחק בלשי מרתק ברחבי המוזיאון אבל בלילה 

מתי? 10/8/22 (יום רביעי) בין השעות 17:00-20:00 

עלות: 50 ₪ לילד.ה ו – 30 ₪ למבוגר.ת. 

השתתפות בפעילויות מותנה ברישום מראש בטלפון: 04-6770333 / מספר המשתתפים מוגבל. 

בוצרים ונהנים בלילה במשק אופיר באלון הגליל 

משק אופיר באלון הגליל מזמין אתכם לחוויית בציר לילית וייחודית לאור ירח, ממש כמו בוצרים אמיתיים! כל משתתף יקבל סלסלה ומספריים ואיתה יצאו המבקרים לכרם הסמוך לבציר ענבים ידני בשעת הדמדומים. נעזר בפנסים על מנת למצוא את אשכולות הענבים. הבציר ילווה בהדרכה וכולל ביקור במרתף היקב כולל הקרנת סרט מרתק המתאר את תהליך הכנת היין ביקב משק אופיר. לסיום ישיבה סביב מדורה ופיתות מהטאבון. 

בוצרים ונהנים במשק אופיר- צילום אבי חיימוביץ


עלות: 60 ₪ לבוצרים ו – 50 ₪ למלווה (מלווה מעל גיל 18 זכאי לטעימות יין מ – 3 סוגי יין שונים ממגוון יינות היקב) 

לפרטים נוספים והרשמה לפעילות : 04-9861466 או באתרmeshekofir@gmail.com  

           

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר: " מוזמנים ומוזמנות להגיע ליהנות מבילוי יזרעאלי לילי, לחוות את עמק יזרעאל באווירה אחרת עם מיטב אתרי התיירות והקסם המיוחד של העמק, גם בשעות הלילה."




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לקראת שופינג IL קבלו את כל המבצעים השווים שמחכים לכם.

  בית ואלקטרוניקה המותג הוסטס , המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציע לכבוד השופינג איי אל 25% הנחה על כל פריטי המותג באתר היבואן. לא כולל מארזים וחבילות. תוקף המבצע: החל מה- 7/11 ועד סוף נובמבר. להשיג ב-  אתר היבואן אינטרסן  www.Intersun.co.il המותג הוסטס- 25% הנחה גורפת על כל פריטי המותג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il, אפרת אשל רשת המולטי ברנד , Cook and bake במבצעים מיוחדים ואטרקטיביים במיוחד לרגל חודש נובמבר: עד 70%^הנחה על כלל מותגי החברה – Roso, Arcos, Silikomart,   Trebonn ועוד מגוון מותגים רחב.  *תוקף המבצע של עד 70% בחנויות ובאתר עד לתאריך ה- 30.11 או עד גמר המלאי בנוסף, תציע הרשת מארזי בישול במחירים אטרקטיביים במיוחד  ל48 שעות בלבד בין התאריכים 8-9.11.23 באתר האונליין COOK AND BAKE  במקום 1306 שח 249 ש"ח צילום יחצ COOK AND BAKE  במקום 1407 שח  219 ש"ח צילום יחצ כיתן במבצע לרגל ה- ShoppingIL: 40% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין   https://www.kitan.co.il/ תוקף המבצע: 7.11-15.11.23 *בלעדי לאתר * על

מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR. כמו כן יתקיים במלון ב-22.9.23 קונצרט ייחודי 'בין דגניה לכנרת'

  צילום לימור עמר שייק. מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR , מבחר גדול של פריטים היישר ממקסיקו, יהיה שמח, קצבי ססגוני וטעים. מרכז התיירות 'מגדלה', זכה לתארים רבים, כאשר המרכזי ביותר הוא הרגשת חו"ל בארץ, במהלך חוה"מ סוכות יארח המלון, ברחבת הסנייק בר וגינות המלון, בזאר מקסיקני חגיגי וילבש אווירת חג ססגונית. בבזאר תוכלו למצוא, חפצי אמנות, עבודות יד, ביגוד והנעלה, תכשיטים, חגורות עור ואוכפים, כלי חרס, כובעים, תיקים, מנורות ועוד.. הבזאר כולו באווירה מקסיקנית, בליווי מוסיקה מקסיקנית, מריאצ'י ומופע ריקודים לטינים. בסנייק בר יוגשו מאכלים מקסיקניים: טאקוס, טורטיות, גוואקמולה, קוקטיילים על בסיס משקאות מקסיקנים (בתשלום במקום). מומלץ לשלב בילוי בבר הגבינות והיין החדש שנפתח לאחרונה בלובי המלון.  הבר מגיש מנות על טהרת גבינות מיוחדות מרחבי העולם לצד יינות מהארץ ומהעולם. מנת הדגל : תהיה פלטת עץ ושיש, עליה יוגשו חמש סוגי גבינות לבחירה במנות נדיבות של 200 גרם גבינה לפלטה, מבין 14 סוגי גבינות שונות שיובאו ויוצגו במקום לבחירת הסו

נגיעות של אור - ימי החנוכה בזכרון יעקב

  נגיעות של אור ימי החנוכה בזכרון יעקב זכרון יעקב סיורים לחנוכה צילום שלי גנדל המועצה המקומית זכרון יעקב ועמותת גדעונים מזמינים אתכם להפוגה קצרה בזכרון יעקב הקסומה. בימי החנוכה תוכלו להנות משפע פעילות סיורים מודרכים ומומחזים, טיולי טבע, סיורי עששיות, סיורים ביקבים, הדלקת נרות באתרים מיוחדים ועוד. הפעילות כוללת הטבות והנחות וכן פעילות ללא תשלום למפוני קו העימות ולתושבי זכרון יעקב.   לרשות המבקרים בזכרון יעקב לשכת מידע הממוקמת במרכז המדרחוב בבריכת בנימין במקום תוכלו לקבלת מידע על כל הפעילות התיירותית בזכרון יעקב ובימי החנוכה. הפעילות כולה מותנית במזג אוויר במידה ומזג האוויר לא יאפשר הפעילות תדחה למועד אחר. מאחלים לכל עם ישראל ימים שקטים ובטוחים לפרטים ומידע נוסף ניתן לפנות לעמותת גדעונים 04-6398811 ובאתר - visit-zichronyaakov.co.il סיור תיאטרלי בעקבות הראשונים יום ראשון 10/12/23 בשעה 10.00 יום שישי 15/12/23 בשעה 10.00 נפגשים בשעה 10.00 בבקר ביד למייסדים נצא לסיור תיאטרלי מקסים, בליווי שחקן ומורה דרך, לאורך הבתים והחצרות הקסומות בדרך היין של זכרון יעקב, נפגוש דמויות מרתקות  וססגוניות