לאחר שנתיים של פיתוח: אסם נסטלה נכנסת לסגמנט חדש בעולם דגני הבוקר
לראשונה בישראל: המותג FITNESS נכנס לסגמנט הקורנפלקס
במהלך הושקעו כ-3 מיליון ₪
ארוחת הבוקר האהובה עלינו בבית היא קורנפלקס עם יוגורט או חלב. לכן, שמחנו לגלות את הקורנפלקס החדש של פיטנס. הקורנפלקס חדש מכיל 30% תירס מלא, ויטמינים ומינרליים. והטעם? נהדר! אהוב ומשובח.
עולם דגני הבוקר מתחלק לשלושה סגמנטים מרכזיים: דגני הילדים אשר מהווים 56%, דגני המבוגרים אשר מהווים 19% והקורנפלקס אשר מהווה 25% מעולם דגני הבוקר בישראל. אסם נסטלה, כשחקן מרכזי בדגני ילדים ומבוגרים, נכנסת לראשונה עם המותג FITNESS לסגמנט הקורנפלקס ומשיקה לאחר שנתיים של פיתוח קורנפלקס חדש. ההשקעה במהלך עומדת על 3 מיליון ₪ הכוללים את תקציב הפיתוח והשיווק.
בשנים האחרונות, ניתן לראות כי הצרכן הישראלי מחפש אחר פתרונות בריאים יותר ומזינים לארוחת הבוקר. על פי סקר שנעשה באסם נסטלה נמצא כ 67% מהצרכנים מקפידים לקרוא את רשימת הרכיבים והטבלה התזונתית. אחוז דומה, מחפשים לרכוש מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.
יתרון תזונתי חשוב נוסף של קורנפלקס FITNESS הוא שמנה של 30 גרם קורנפלקס FITNESS עם חצי כוס חלב מספקים 26% מהקצובה היומית של סידן ו- 42% מהקצובה היומית של ברזל לילדים בגילאי 4-8.
על פי נתוני סטורנקסט, FITNESS הוא המותג הצומח ביותר בעולם הFMCG- בשנת 2021 וגדל ב-27.7% בשנה החולפת. המותג החל את דרכו בעולמות דגני הבוקר בשנת 2002 ומאז צמח והפך למוביל בקטגוריות רבות כגון: דגני בוקר, קרקרים, פריכיות וחטיפים. מדובר במותג אהוב מאוד על הישראלים והוא מהווה חלק בלתי נפרד משגרת תזונת הבוקר ומחיי היום יום של הישראלים. השקת הקורנפלקס תחת המותג פיטנס מהווה הזדמנות צריכה נוספת לכל המשפחה, לבוקר מלא באנרגיה טובה, טעמים מצוינים ואכילה מאוזנת.
גלית מילוא, מנכ"לית חטיבת דגני הבוקר באסם-נסטלה: "אנחנו בחטיבת דגני הבוקר של נסטלה מחפשים אחר חדשניות רלוונטיות לצרכן ולאחר פיתוח ארוך אנו נרגשים להשיק בישראל ולראשונה בעולם קורנפלקס של המותג FITNESS. אין לנו ספק כי השילוב בין הטעם האהוב של FITNESS, תירס מלא ורכיבים איכותיים יתקבל באהדה רבה ובסקרנות בקרב הציבור הישראלי."
כשרות: בד"ץ שארית ישראל, חתם סופר, סטאר קיי, רבנות הראשית לישראל, פרווה
להשיג רשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
תגובות
הוסף רשומת תגובה