דילוג לתוכן הראשי

Dyson מציגה:

 


 מייבש השיער החכם ביותר של דייסון לקרקפת ושיער בריאים יותר 

החיישן החכם והאוטומטי Nural™   מגן על הקרקפת ומשפר את הברק והזוהר הטבעי של השיער

ייבוש חכם ומהיר ללא נזקי חום מתאים לכל סוגי השיער






 

ג'יימס דייסון חשף את מייבש השיער החכם ביותר של החברה ה- Dyson Supersonic Nural עם טכנולוגיית חיישנים חדשה, במהלך אירוע ההשקה הגלובלי בסיאול שבדרום קוריאה. ה- Supersonic Nural מייבש השיער החדש של דייסון, מצויד בחיישן שמזהה את המרחק מהקרקפת ומפחית באופן אוטומטי את מידת החום ככל שהוא מתקרב יותר לקרקפת, ובכך מונע נזקי חום לשיער ולקרקפת.

החיישנים המובנים במכשיר משפרים גם את תהליך העיצוב ותורמים למראה זוהר ומלא ברק. המכשיר מגיע עם אביזרים נלווים שנותנים מענה לכל סוגי השיער ומצוידים באופציה לזיהוי קרבה לקרקפת, לימוד העדפות העיצוב של המשתמשת וכמובן ייבוש בריא ומהיר ללא שימוש בחום קיצוני.

"המחקר שלנו בתחום מדעי השיער, הצביע על קשר בין איכות השיער לקרקפת בריאה. רקמת הקרקפת מורכבת משכבות שונות, כאשר השכבה החיצונית משמשת כמגן נגד גורמי מתח חיצוניים. אך כאשר הקרקפת נפגעת, הדבר מוביל לירידה בלחות השיער שהוא גורם מרכזי בפיתוח 'מצב הגנת הקרקפת'. פיתוח זה במכשיר החדש מסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות בקרקפת ומאפשר  ייבוש עדין", מציין שון לים, ראש חטיבת המחקר בדייסון.

מצב הגנת הקרקפת מגן על בריאות הקרקפת והשיער

חיישן ההגנה פועל באמצעות קרני אניפרא אדום בלתי נראים אשר מודדים את המרחק בין המכשיר לשיער. כאשר מייבש השיער מתקרב אל הקרקפת, הוא יודע להפחית את מידת החום באופן אוטומטי ל-55° שהיא הטמפרטורה האופטימלית לבריאות הקרקפת ולמהירות הייבוש.

צבע תאורה משתנה להגדרות החום

במצב הגנת הקרקפת, צבע תאורת ה- LED ישתנה אוטומטי מצבע צהוב (חום נמוך), לצבע כתום (חום בינוני) ואדום (חום גבוה), בהתאם למרחק בין המכשיר לקרקפת.

זוכר את העדפות עיצוב השיער שלך

האביזרים הנלווים  מפשטים את שגרת העיצוב ומתאימים עצמם לסגנון העיצוב המועדף של המשתמשת. למעשה המכשיר זוכר את הגדרות החום וזרימת האוויר האחרונות עבור כל אביזר נלווה, ומחליף אותן באופן אוטומטי בפעם הבאה שהוא בשימוש.

זיהוי השהייה לעיצוב קליל יותר

מייבש השיער Dyson Supersonic Nural כולל גם מתג המודד את תנודת מערכת. מדובר במד שמנטרל אוטומטית את החימום בזמן שבין מעברי עיצוב.

אביזרים נלווים חדשים

המכשיר מגיע עם אביזר  Wave+Curl חדש שתוכנן עבור שיער גלי ותלתלים. האביזר כולל 2 תצורות : תצורת כיפה  במסגרתה האביזר שואב את זרימת האוויר מהקרקפת לקבלת גלים חלקים ומוארכים יותר עם קצוות מעוגלים. ומצב דיפוזי, בו האביזר מפנה אוויר עמוק לתוך השורשים  ליצירת תלתלים מסולסלים.


עיצוב וטכנולוגיה

המכשיר החדש מציג גם שיפור בנראות ובפונקציונליות שלו. המכסה השקוף מאפשר לראות את החיישנים ואת הרכיבים הפנימיים. המכשיר החדש כולל גם פלטות צבעים בצבעים חדשים ונועזים: קרמיקה פטינה, טופז ווינקה כחול -  שילובים שמעניקים מראה יוקרתי וחדשני

 

About Dyson

דייסון היא חברת טכנולוגיה גלובלית עם פעולות  מחקר, פיתוח, ייצור ובדיקה בסינגפור, באנגליה, במלזיה, במקסיקו, בסין ובפיליפינים. היום, לדייסון משרדים מרכזיים גלובליים בסינגפור ושני מרכזי טכנולוגיה באנגליה, הנמצאים על פני 700 דונם בערים מלמסברי והולווינגטון. מאז 1993, דייסון השקיעה יותר ממיליארד ליש"ט במשרדים ובמעבדות שבווילטשייר, שבהם מתבצע  המחקר, העיצוב המוקדם והפיתוח של טכנולוגיות דייסון עתידיות. דייסון נמצאת בבעלות משפחתית ומעסיקה כ -  14,000 עובדים ברחבי העולם, כולל צוות הנדסי של 6,000 עובדים. החברה משווקת מוצרים ב-85 שווקים ביותר מ־250 חנויות של דייסון ברחבי העולם.

ב-2022, דייסון הודיעה על התחייבות של חצי מיליארד ליש"ט להרחבה ולהאצת המחקר ופיתוח הטכנולוגיה שלה בתחום היופי, והודיעה על תוכניות לחשוף  20 מוצרי יופי חדשים ב-4 השנים הקרובות. דייסון משקיעה 2.75 מיליארד ליש"ט בכדי להמציא מוצרים וטכנולוגיות מהפכניים, ויש לה צוותים גלובליים של מהנדסים, מדענים ומפתחי תוכנה המתמקדים בפיתוח של תאי סוליד-סטייט לסוללות, מנועים דיגיטליים מהירים במיוחד, מערכות חיישנים וראייה, רובוטיקה, טכנולוגיות למידת מכונה והשקעות בלימוד עמוק של המודלים הפרטניים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לקראת שופינג IL קבלו את כל המבצעים השווים שמחכים לכם.

  בית ואלקטרוניקה המותג הוסטס , המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציע לכבוד השופינג איי אל 25% הנחה על כל פריטי המותג באתר היבואן. לא כולל מארזים וחבילות. תוקף המבצע: החל מה- 7/11 ועד סוף נובמבר. להשיג ב-  אתר היבואן אינטרסן  www.Intersun.co.il המותג הוסטס- 25% הנחה גורפת על כל פריטי המותג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il, אפרת אשל רשת המולטי ברנד , Cook and bake במבצעים מיוחדים ואטרקטיביים במיוחד לרגל חודש נובמבר: עד 70%^הנחה על כלל מותגי החברה – Roso, Arcos, Silikomart,   Trebonn ועוד מגוון מותגים רחב.  *תוקף המבצע של עד 70% בחנויות ובאתר עד לתאריך ה- 30.11 או עד גמר המלאי בנוסף, תציע הרשת מארזי בישול במחירים אטרקטיביים במיוחד  ל48 שעות בלבד בין התאריכים 8-9.11.23 באתר האונליין COOK AND BAKE  במקום 1306 שח 249 ש"ח צילום יחצ COOK AND BAKE  במקום 1407 שח  219 ש"ח צילום יחצ כיתן במבצע לרגל ה- ShoppingIL: 40% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין   https://www.kitan.co.il/ תוקף המבצע: 7.11-15.11.23 *בלעדי לאתר * על

מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR. כמו כן יתקיים במלון ב-22.9.23 קונצרט ייחודי 'בין דגניה לכנרת'

  צילום לימור עמר שייק. מרכז התיירות מגדלה, על שפת הכנרת, יארח במהלך ימי חוה"מ סוכות לראשונה, MEXICAN BAZAAR , מבחר גדול של פריטים היישר ממקסיקו, יהיה שמח, קצבי ססגוני וטעים. מרכז התיירות 'מגדלה', זכה לתארים רבים, כאשר המרכזי ביותר הוא הרגשת חו"ל בארץ, במהלך חוה"מ סוכות יארח המלון, ברחבת הסנייק בר וגינות המלון, בזאר מקסיקני חגיגי וילבש אווירת חג ססגונית. בבזאר תוכלו למצוא, חפצי אמנות, עבודות יד, ביגוד והנעלה, תכשיטים, חגורות עור ואוכפים, כלי חרס, כובעים, תיקים, מנורות ועוד.. הבזאר כולו באווירה מקסיקנית, בליווי מוסיקה מקסיקנית, מריאצ'י ומופע ריקודים לטינים. בסנייק בר יוגשו מאכלים מקסיקניים: טאקוס, טורטיות, גוואקמולה, קוקטיילים על בסיס משקאות מקסיקנים (בתשלום במקום). מומלץ לשלב בילוי בבר הגבינות והיין החדש שנפתח לאחרונה בלובי המלון.  הבר מגיש מנות על טהרת גבינות מיוחדות מרחבי העולם לצד יינות מהארץ ומהעולם. מנת הדגל : תהיה פלטת עץ ושיש, עליה יוגשו חמש סוגי גבינות לבחירה במנות נדיבות של 200 גרם גבינה לפלטה, מבין 14 סוגי גבינות שונות שיובאו ויוצגו במקום לבחירת הסו

נגיעות של אור - ימי החנוכה בזכרון יעקב

  נגיעות של אור ימי החנוכה בזכרון יעקב זכרון יעקב סיורים לחנוכה צילום שלי גנדל המועצה המקומית זכרון יעקב ועמותת גדעונים מזמינים אתכם להפוגה קצרה בזכרון יעקב הקסומה. בימי החנוכה תוכלו להנות משפע פעילות סיורים מודרכים ומומחזים, טיולי טבע, סיורי עששיות, סיורים ביקבים, הדלקת נרות באתרים מיוחדים ועוד. הפעילות כוללת הטבות והנחות וכן פעילות ללא תשלום למפוני קו העימות ולתושבי זכרון יעקב.   לרשות המבקרים בזכרון יעקב לשכת מידע הממוקמת במרכז המדרחוב בבריכת בנימין במקום תוכלו לקבלת מידע על כל הפעילות התיירותית בזכרון יעקב ובימי החנוכה. הפעילות כולה מותנית במזג אוויר במידה ומזג האוויר לא יאפשר הפעילות תדחה למועד אחר. מאחלים לכל עם ישראל ימים שקטים ובטוחים לפרטים ומידע נוסף ניתן לפנות לעמותת גדעונים 04-6398811 ובאתר - visit-zichronyaakov.co.il סיור תיאטרלי בעקבות הראשונים יום ראשון 10/12/23 בשעה 10.00 יום שישי 15/12/23 בשעה 10.00 נפגשים בשעה 10.00 בבקר ביד למייסדים נצא לסיור תיאטרלי מקסים, בליווי שחקן ומורה דרך, לאורך הבתים והחצרות הקסומות בדרך היין של זכרון יעקב, נפגוש דמויות מרתקות  וססגוניות